Veel gestelde vragen mijnPLUSpanel
Waarom zou ik mee doen?
Je kan een bijdrage leveren aan de verbetering van de kwaliteit van de PLUS formule in het algemeen en je PLUS winkel in het bijzonder door ons je mening te geven. We stellen je regelmatig op de hoogte van belangrijke resultaten of ontwikkelingen op basis van mijnPLUSpanel. Daarnaast verloten we onder de deelnemers regelmatig PLUS cadeaucheques.
Wat wordt er van mij verwacht? 4 tot 5 keer per jaar benaderen wij je per e-mail voor deelname aan een onderzoek. Je kan de vragenlijst invullen op het moment dat het jou uitkomt. Indien je na een bepaalde tijd nog niet hebt gereageerd, sturen wij je een herinnering met een verzoek om alsnog deel te nemen. Indien je een keer niet in de gelegenheid bent om deel te nemen dan is dat geen probleem. Hopelijk doe je dan de volgende keer weer mee.
Ben ik verplicht om aan alle onderzoeken mee te doen? Nee. Deelname is altijd vrijblijvend en je kan per onderzoek kiezen om wel of niet mee te doen. Hopelijk doe je dan de volgende keer weer mee.
Hoe meld ik mijzelf aan als panellid?
Nadat je op de aanmeldbutton klikt, word je lid door de kennismakingsvragenlijst in te vullen. Dit neemt ongeveer 5 minuten in beslag. Na het invullen ontvang je automatisch een bevestigingsmail. Door te klikken op de link in deze e-mail bevestig je jouw inschrijving en ben je aangemeld als panellid. Wil je je direct aanmelden?
Klik hier.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Je deelname aan een onderzoek is altijd anoniem, tenzij je zelf anders aangeeft. Alle onderzoeken worden uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau (Totta Research). Zij verstrekken geen persoonlijke gegevens aan PLUS, tenzij je daar toestemming voor geeft. Wil je uitgebreidere informatie over het privacy beleid klik dan
hier.
Wie mogen er meedoen aan mijnPLUSpanel? Alle consumenten die wel eens boodschappen doen bij PLUS kunnen mee doen aan het mijnPLUSpanel. Je kan dus meedoen als je dagelijks bij PLUS komt, maar ook als je maar af en toe bij ons boodschappen doet.
Hoe lang ben ik bezig met een onderzoek?
We proberen de lengte van de vragenlijst beperkt te houden. Gemiddeld duurt een vragenlijst 10 minuten. De tijd die benodigd is, hangt ook af van de uitgebreidheid van je antwoorden en de snelheid van je internetverbinding. Aan het begin van de vragenlijst proberen we een inschatting te geven van de tijd die je bezig bent met het invullen.
Waarom onderzoek via e-mail?
Je kan de vragen beantwoorden op het moment dat het jou uitkomt, het invullen van de vragenlijst werkt zeer eenvoudig. Bovendien worden dankzij de technologie bij digitaal onderzoek alleen vragen voorgelegd die op jou van toepassing zijn. Onderzoek via internet gaat snel: PLUS heeft daardoor snel de beschikking over de resultaten, waardoor wij snel met de resultaten aan de slag kunnen.
Kan ik ook schriftelijk deelnemen? Nee, deelname aan mijnPLUSpanel kan alleen via internet. Om jou als panellid aan te kunnen melden, is het dus nodig dat je de beschikking hebt over een internetverbinding en over een werkend e-mailadres.
Is deelname aan het mijnPLUSpanel gratis? Ja, lid worden van mijnPLUSpanel en deelname aan de vragenlijsten is helemaal gratis en volledig vrijblijvend.
Waar is het invullen van de kennismakingsvragenlijst voor nodig? Met behulp van de gegevens uit de kennismakingsvragenlijst kunnen we je gericht voor onderzoek uitnodigen. Soms zoeken we klanten met een bepaald profiel. Op basis van de kennismakingsvragenlijst kunnen we bepalen of jij in het profiel past. Op deze manier krijg je geen verzoeken die niet op je van toepassing zijn. Verder kunnen we deze gegevens koppelen aan de resultaten van specifieke vragenrondes. Daardoor hoeven we je deze vragen niet steeds opnieuw voor te leggen.
Hoe lang moet ik in het panel blijven? Deelname is geheel vrijblijvend. Je kan je op elk moment weer uitschrijven. Wanneer je inlogt met je gebruiksgegevens zie je in de rechter bovenhoek ‘wijzigingen/uitschrijven'. Als je hier klikt op de button ‘uitschrijven’ ben je uitgeschreven voor het panel en zullen we je niet meer benaderen voor onderzoek.
Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen? Indien je e-mailadres is gewijzigd of je op een ander e-mailadres berichten van mijnPLUSpanel wilt ontvangen, kan je dit zelf wijzigen. Wanneer je inlogt met jouw gebruiksgegevens zie je in de rechter bovenhoek ‘wijzigingen/uitschrijven'. Als je hier klikt op de button ‘wijzigen’ kan je je e-mailadres wijzigen.
Login gegevens kwijt? Ben je je login gegevens kwijt? Ga dan naar
www.mijnpluspanel.nl en voer je e-mail adres in. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?' om een e-mail met jouw wachtwoord te ontvangen.
Moet ik mijn verhuizing doorgeven en waar kan dat?
Als je bent verhuisd en daardoor voortaan bij een andere PLUS supermarkt uw boodschappen doet, verzoeken wij je dit aan ons door te geven via
support@mijnpluspanel.nl. Ben je verhuisd en daardoor niet langer in staat bij PLUS boodschappen te doen, dan kun je je uitschrijven. Je schrijft je uit door in te loggen met je gebruiksgegevens, vervolgens zie je in de rechter bovenhoek ‘wijzigingen/uitschrijven'. Als je hier klikt op de button ‘uitschrijven’ ben je uitgeschreven voor mijnPLUSpanel.
Hoe kan ik mij afmelden? Deelname aan mijnPLUSpanel is geheel vrijblijvend. Je kan je op elk moment uitschrijven. Wanneer je inlogt met je gebruiksgegevens zie je in de rechter bovenhoek ‘wijzigingen/uitschrijven'. Als je hier klikt op de button ‘uitschrijven’ ben je uitgeschreven voor het panel en zullen we je niet meer benaderen voor onderzoek.
Wat doe ik als ik een probleem heb bij het invullen van de vragenlijst?
Indien je tijdens het invullen van één van de vragenlijsten een foutmelding krijgt of niet verder kunt, verzoeken wij je vriendelijk een e-mail te sturen naar
support@mijnpluspanel.nl. Op die manier kunnen we je zo gericht mogelijk helpen.
Wat gebeurt er met mijn e-mailadres? We gebruiken jouw e-mailadres enkel voor zaken betreffende mijnPLUSpanel. Bijvoorbeeld voor het toesturen van de bevestiging van je aanmelding, het toesturen van je inloggegevens, de uitnodiging voor een nieuw onderzoek, het versturen van mijnPLUSpanel nieuwsbrieven of om je te laten weten dat je een prijs heeft gewonnen. Jouw e-mailadres wordt ook niet gedeeld met derden.
Waar gebruiken jullie mijn antwoorden voor? Aan de hand van je antwoorden en die van de andere mijnPLUSpanelleden krijgen wij inzicht in de beoordeling van PLUS als formule en al onze PLUS winkels. We gebruiken de resultaten onder meer om ons beleid te bepalen als ´PLUS-formule´, maar zeker ook om specifieke actiepunten vast te stellen per winkel. Zo helpen we onze ondernemers om de beste service supermarkt van Nederland te worden.
Kan ik de resultaten inzien? Om je te informeren over de belangrijkste resultaten vanuit mijnPLUSpanel sturen wij je enkele keren per jaar een nieuwsbrief. Het is niet mogelijk om de resultaten van de onderzoeken in zijn geheel op te vragen.
Ik heb via mijnPLUSpanel een klacht geuit, maar geen reactie ontvangen. Jouw gegevens worden bij de verwerking van de resultaten van mijnPLUSpanel altijd losgekoppeld van je naam en e-mailadres. De gegevens worden dus anoniem verwerkt. Wij kunnen daarom geen individuele terugkoppeling geven op een klacht die je via mijnPLUSpanel uit. Heb je een klacht? Uit deze dan via het
klachtenformulier op de PLUS website of uit deze rechtstreeks bij één van onze medewerkers in jouw PLUS winkel.
Staat je vraag er niet bij?
Als je een vraag hebt over mijnPLUSpanel of over een onderzoek, dan kan je een e-mail sturen naar
support@mijnpluspanel.nl.